NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Platba převodem na bankovní účet – QR Platba
Snadnější a rychlejší vyplnění platebního příkazu v mobilní bankovní aplikaci. Už nemusíte přepisovat číslo účtu, variabilní symbol a další údaje. Kód stačí vyfotit chytrým telefonem a platební příkaz se vyplní automaticky.

Platba převodem na bankovní účet
Je-li zvolena platba bankovním převodem, zašleme Vám automaticky platební údaje na e-mail. Po připsání platby na náš účet bude zboží odesláno na Vaši dodací adresu, daňový doklad obdržíte spolu se zbožím. Je třeba, aby platba byla uhrazena do 5 pracovních dnů, v opačném případě budeme objednávku považovat za zrušenou.

Platba na dobírku při převzetí zboží
Platba přepravci v okamžiku převzetí zboží přímo na Vámi určené adrese

Platba kartou / převodem online

Doprava po celé ČR – zdarma pro objednávky nad 2 999,- Kč

Dopravní společnost GLS/PPL/DPD – 99,- Kč

Dopravní společnost GLS/PPL/DPD doručuje zboží po celé ČR do 24 hodin. Zpravidla Vám bude zboží doručeno následující den a GLS/PPL/DPD Vás bude přes SMS i e-mail v den podání informovat o doručování balíku. Kurýr Vám bude předem volat pro informování o přibližném čase doručení. Pokud Vás kurýr nezastihne, zkusí to následující den znovu.

Obvykle je zboží doručeno do druhého dne od zpracování objednávky.

GLS/PPL/DPD doručení na výdejní místa – od 59,- Kč

UPOZORNĚNÍ: Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšímu balení, TZN. POVRCHU KARTONU, OCHRANNÉ PÁSCE A VEŠKERÝM DROBNÝM PORUŠENÍM A TRHLINÁM. Obzvláště pak PRŮRAZŮM KARTONU A DEFORMACÍM ROHU BALÍKU. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy, a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud dojde k takovému porušení zásilky, trvejte na sepsání REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU nebo záznamu o tom, v jakém stavu byl balík doručen. Pokud je obal v pořádku, je nutné zkontrolovat si obsah zásilky NEJDÉLE DO 2 DNŮ OD PŘEVZETÍ. Pokud by byl obsah zásilky poškozen, musíte nám tuto skutečnost nahlásit, a to písemně na e-mail info@matyhracky.cz .

Tímto jednáním zajistíte snažší řešení reklamace a minimalizujete vznik možných škod. POKUD NAHLÁSÍTE POŠKOZENÍ POZDĚJI, NEJSME BOHUŽEL SCHOPNI ZAJISTIT KLADNÉ VYŘÍZENÍ TÉTO REKLAMACE.

Zásilkovna – 79,- Kč na všechna výdejní místa v ČR
Maximální hmotnost zásilky: 5 kg.
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm

Zakoupené zboží nám můžete vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Toto právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti. Čili jinými slovy, pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

V případě, že objednávku chcete vrátit, zašlete ji na adresu:
Sepekov 440, 399 01 Sepekov

Pro rychlejší vyřízení, prosím, nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněné odstoupení od smlouvy.

Aby nedošlo k nedorozumění:

  • 14 denní lhůta vám začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • V případě, že končí lhůta o víkendu nebo ve státní svátek, jako poslední den lhůty vám budeme brát nejbližší pracovní den.
  • Nemusíte se bát, rozbalením ani použitím zboží vám právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu nezaniká.
  • Pokud bude vrácené zboží poničené, máme nárok na ponížení vrácených peněz.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, ale budeme za to moc rádi. Když nám zboží pošlete v nějaké své krabici, máme právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  • Peníze vám z zašleme do 3 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

Co dělat když:

Očekávané zboží přijde poničené

Předtím, než se upíšete přepravci, zkontrolujte si, prosím, zda balíček dorazil ve skvělé kondici. Pokud jeví známky poškození, nepřebírejte jej.

V případě, že balíček vypadal na první pohled v pořádku, ale uvnitř vás čeká nepříjemné překvapení v podobě poškozeného zboží, co nejdříve nám napište e-mail na info@matyhracky.cz.

Uvnitř balíku nenajdete to, co jste si objednali

To by nás samozřejmě moc mrzelo. Ale i my, jsme jenom lidi. I v tomto případě nám napište na e-mail info@matyhracky.cz, ať to napravíme.

Jak na reklamaci zboží

Za zákona máte oprávnění uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pro pořádek:

  • Záruční doba zboží běží od jeho převzetí.
  • Záruku nemůžete uplatnit na běžné opotřebení zboží.
  • Záruka se nevztahuje na dárky ke zboží, nebo zboží vyhrané v soutěži.

Jak postupovat:

Vyplňte, prosím, reklamační protokol.

Společně se zbožím a fakturou jej zašlete, nebo přineste na adresu Sepekov 440, 399 01 Sepekov.

Dejte nám, prosím, 30 dnů na vyřízení. Ale samozřejmě se snažíme všechny reklamace vyřídit co nejdříve.

Peníze vám zašleme na účet, který uvedete v reklamačním protokolu.

Závěrem. Všechny informace ohledně nakupování v e-shopu matyhracky.cz najdete v našich obchodních podmínkách.

ZÁKAZNICKÉ ODDĚLENÍ

Máte nějaký dotaz? Zavolejte nám nebo napište.

380 831 113
info@matyhracky.cz

Na telefonu jsme pro Vás od pondělí do pátku mezi 9:00 a 15:00.

    Prodejna:
    Matyhračky.cz
    Sepekov 378
    398 51 Sepekov
    tel. 380 831 113

    Provozovatel:

    Bathmaker s.r.o.
    Sepekov 440
    399 01 Sepekov

    Fakturační údaje:

    Bathmaker s.r.o.
    Sepekov 440
    399 01 Sepekov

    IČ: 05259576
    DIČ: CZ05259576